loading...
دانلود جديدترين نرم افزارهاي موبايل
Armin بازدید : 51 نظرات (0)

Skype – free IM & video calls v5.4.0.5191

با نرم افزار Skype – free IM & video calls به آسانی قادر خواهید بود تا با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار  کرده و با آن ها به صورت تصویری چت کنید . امروزه میلیون ها نفر از این اپیلیکشن استفاده می کنند . در یک لحظه می توانید دوستان و آشنایان خود را در این شبکه پیدا کرده و با آن ها هماهنگ سازی  کنید . تنها کافی است برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده تا خودتان متوجه کارایی آن بشوید . اگر می خواهید که که با سرعت اینترنت معمولی ،  یک چت تصویری بدون قطع تصویر داشته باشید ، بدون شک اسکایپ بهترین گزینه خواهد بود . اگر مایل باشید ، می توانید چت تصویری را ضبط کرده و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

 تغییرات نسخه جدید:

قابلیت ارسال آفلاین تصویر و ویدئو برای دوستان

Armin بازدید : 32 نظرات (0)

LINE: Free Calls & Messages v5.2.1

LINE نرم افزاری است با بیش از ۳۴ میلیون کاربر در سراسر جهان که امکانات رایگانی نظیر پیغام رسانی ، اس ام اس و حتی تماس های تلفنی را از طریق اندروید برایتان فراهم می آورد . این نرم افزار که هم اکنون در صدر جدول برنامه های رایگان در کشورهایی نظیر ژاپن ، سنگاپور ، هنگ کنگ ، تایوان ، تایلند ، مالزی ، ماکائو و ترکیه می باشد را هم اکنون می توانید از وب سایت آندرویدها دانلود کنید .

امکانات این اپلیکیشن فوق العاده تنها به موارد ذکر شده محدود نمی گردد چرا که با استفاده از آن خواهید توانست تصاویر خود را به سادگی ارسال کنید و یا با ساخت یا پیوستن به گروه های چت رومی که بیش از ۱۰۰ نفر در آنها حضور دارند از این امکانات بهره مند شوید .

تغییرات نسخه جدید:

– قابلیت جستجو در میان چت ها

– امکان جستجوی نام چت روم در اندروید ۴٫۱ به بالا

 

Armin بازدید : 35 نظرات (0)

دانلود نرم افزار KakaoTalk: Free Calls & Text v4.5.0 برای اندروید

برنامه گفتگو  KakaoTalk: Free Calls & Text  برنامه ای برای تماس های رایگان و پیام رسانی است. امکان ارسال پیام ها، عکس ها، ویدئو ها، فایل های صوتی و … از ویژگی های این برنامه می باشد. همچنین این برنامه دارای شکلک های بسیار جالب می باشد. این برنامه بیش از ۱۱۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و علاوه بر اینکه باعث ایجاد برقراری ارتباط با دوستان به طور رایگان است یک برنامه سرگرم کننده نیز می باشد. از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به چت گروهی و تم های متفاوت اشاره نمود.

ویژگی های مسنجر:

چت رایگان: ارسال پیام رایگان و فایل های چند رسانه ای (عکس، فیلم، فایل صوتی)

تماس رایگان: برقراری تماس صوتی با کیفیت بالا

چت گروهی: امکان چت گروهی با دوستان به تعداد نامحدود

شکلک: دارای شکلک های بسیار زیبا به همراه تم های متنوع

قابل نصب برروی گوشی و تبلت و سیستم عامل های گوناگون

تغییرات نسخه جدید:

– ویژگی های جدید

– برطرف شدن مشکلات نسخه قبلی

Armin بازدید : 65 نظرات (0)

whats-up

whatsapp™ plus چیست ؟ برنامه ای است که این امکان را به شما می دهد تا به آسانی  رنگ و اندازه فونت چت خود را تغییر داده و با فونت مورد نظر چت کنید . علاوه بر این ، شما قادر هستید تا  حجم آپلود موزیک ها و فیلم های خود را تا حد قابل توجهی افزایش داده و آن را به دوستان خود ارسال کنید . این مسنجر ، می تواند بسیار متفاوت باشد . با این نرم افزار از این پس  تنها با یک کلیک موسیقی ها و عکس ها را به دوستان خود ارسال نمایید . در این نسخه از اپیلیکشن ، رابط کاربری و اتصال به شبکه های بی سیم تا حد قابل توجهی بهبود یافته است .

تغییرات نسخه ۶٫۹۱ :

بهبود رابط کاربری

عدم تخلیه سریع باطری

رفع برخی اشکالات جزئی

Armin بازدید : 38 نظرات (0)

Viber-for-Android-Update

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توان بدون استفاده از سیم کارت به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کرد ؟ نرم افزار Viber این امکان را برای شما فراهم می کند . این برنامه با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر به یکی از محبوب ترین برنامه های موجود در فروشگاه گوگل پلی تبدیل شده است . با استفاده از این نرم افزار این امکان را خواهید داشت تا با دوستان خود به صورت رایگان تماس گرفته و یا پیامک ارسال کنید . با کیفیت اچ دی صحبت کنید و از آن لذت ببرید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا فایل ها ، تصاویر ، فیلم ها و موزیک های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها با دوستان ، برقراری تماس صوتی رایگان ، ارسال برچسب و شکلک به دوستان ، رابط کاربری بسیار شیک و زیبا و برقراری تماس های صوتی گروهی اشاره داشت . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این اپلیکیشن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

به اشتراک گذاری تصاویر ، موزیک و فیلم با دوستان

ارسال برچسب و شکلک به دوستان

برقراری تماس های صوتی اچ دی

برقراری تماس صوتی کاملا رایگان

رابط کاربری بسیار زیبا و شیک

Armin بازدید : 65 نظرات (0)

 دانلود Telegram 2.9.1 – مسنجر پرطرفدار تلگرام اندروید !

Telegram  یک پیام رسان مطمئن و ایمن برای گوش های اندرویدی به شمار می رود . با استفاده و نصب این برنامه بر روی گوشی خود می توانید فیلم ها و عکس ها و فایل های خود را دوستان خود ارسال نمایید . تگلرام برای این ساخته شده است تا پیام ها و فایل های شخصیتان به طور کاملا ایمن به دیگران برسد . تلگرام را می توان سریع ترین نرم افزار پیام رسان در گوگل پلی دانست ! با مخاطبین خود چت کرده و نظرات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید . فراموش نکنید که این برنامه به طور کامل از حریم خصوصی شما محافظت کرده و اطلاعات خصوصی را برای دیگران فاش نخواهد کرد .

تغییرات نسخه ۲٫۹٫۱ : 

رفع برخی اشکالات جزئی برنامه

بهبود رابط کاربری برنامه

رفع مشکل کرش برنامه

امکان دانلود و ساخت استیکر های جدید

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 1,717
  • بازدید کلی : 20,506