loading...
دانلود جديدترين نرم افزارهاي موبايل
Armin بازدید : 100 نظرات (1)

Terminator Genisys: Revolution v1.0.3

سال ۲۰۲۸ داستان بازی اتفاق می افتد، انسان ها تا به این سال پیشرفت های بسیاری دست پیدا کرده اند و اکنون نسل بشریت در آستانه انقراض و نابودی می باشد. در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی جان کانر می باشید و قهرمان بازی شما هستید.

از دست اسکای نت فرار کنید و در مکان های مختلف پناه بگیرید شما اولین سربازی هستید که باید فرماندهی نیروهای خود را بر عهده بگیرید و با دشمنان مبارزه نمایید. دشمنان شما در این بازی ربات های پیشرفته و تا دندان مسلح می باشند که اگر در مبارزه با آنها غفلت کنید ممکن است در یک چشم به هم زدن شما را نابود کنند.

– جنگ با طیف گسترده ای از سلاح های پیشرفته فوق بشری

– قابلیت انتخاب و سوئیچ کردن میان تفنگ های مختلف

– استفاده از مواد منفجره، پلاسما، برق و …

– استفاده از موشک، نارنجک، و EMPS در برابر دشمن

– تا می توانید در شرایط سخت مقاومت کنید

– مبارزه با انبوهی از دشمنان قدرتمند

– گیم پلی همه جانبه بی نظیر

Armin بازدید : 51 نظرات (0)

دانلود بازی امپراطوری و متفقین Empires and Allies v1.5.893881

شما با یک بازی زیبا در سبک بازی های اکشن و استراتژیکی همراه با گیم پلی هیجان انگیز و چالش برانگیز می باشید. بازی از محیطی واقع گرایانه همراه با فیزیک بالا بهره برده است و لذت بازی کردن را دو چندان کرده است. بازی دارای محبوبیت بسیار بالایی در بازی هایی در همین سبک می باشد و میلیون بار دانلود شده است. در این بازی بازیکنان باید یک ارتش قدرتمند که اعم از آماده سازی نیروی نظامی، تانک ها، هلی کوپتر ها به هواپیماهای جنگنده و طیف گسترده ای از سلاح است را بسازند. بازی دارای گرافیکی بالا و زیبایی می باشد که شما را مجذوب خود می کند.


ویژگی ها:
-طراحی ارتشی از زرادتخانه ارتش روز با تانک های جنگی، هواپیما های بدون سرنشین، هلی کوپتر ها و بیشتر
-استقرار سلاح های مدرن از جمله سلاح های هسته ای تاکتیکی، موشک های بمب افکن و اعتصابات مداری
-میدان های جنگ دینامیک که به طور فزاینده ای طرح های مختلف برای تقلید غیر قابل پیش بینی از جنگ است را ارائه می دهد.

Armin بازدید : 45 نظرات (0)

Sea-Port

تروریست‌ها به طور کامل بندر را اشغال کرده و کانتینرها، وسایل نقلیه، ماشین‌الات و محصولات نفتی را ربوده‌اند. همچنین تعدادی ار شهروندان و کارگران آن منطقه را نیز زندانی کرده‌اند. در بازی Sea Port Sniper Shooter Ops شما به عنوان یک تک‌تیرانداز حرفه‌ای باید همه سربازان آن‌ها را از بین برده و شهروندان و کارگران را نجات دهید.

ویژگی‌ها:

سناریو‌های واقع‌گرایانه اکشن اول شخص

شامل محیط‌های سه‌بعدی شگفت‌انگیز

رابط کاربری آسان با هدف‌گیری کماندو

دارای کنترل‌های روان لمس و کشیدن

Armin بازدید : 61 نظرات (0)

note-app

آیا دوست دارید در طبیعت نفسگیر زندگی کنید ؟ تصویر زمینه Snowy Waterfall Live Wallpaper یک آبشار پوشیده از برف را برای شما عزیزان به نمایش می گذارد. به مناظر خیره کننده نگاه کنید و از تماشای آن ها نهایت لذت ممکن را ببرید. این تصویر زمینه آبشار پر از برف را به شما نشان می دهد. همین حالا این مجموعه را دانلود کرده و سپس آن را بر روی موبایل اندرویدی خودتان نصب نمایید.

ویژگی های اصلی:

نمایش تصویر های جذاب در مجموعه

وجود آبشار پر از برف در تصویرها

رابط کاربری زیبا و شیک

Armin بازدید : 48 نظرات (0)

Battlefield-Combat

زمین ، به آینده نزدیک می شوید ! با پیشرفت روز افزون تکنولوژی به هیچ عنوان نمی توان جنگ های هسته ای را پیش بینی کرد. شما آخرین امید ما در بازی Battlefield Combat Nova Nation هستید. تنها کسی که می تواند آینده زمین را مشخص کند شما هستید. علم و دانش بشریت روز به روز در حال پیشرفت بوده و هیچ چیز نمی تواند جلوی آن را بگیرد. در این بازی وظیفه شما به عنوان یک کماندو این است که آموزش های لازم را ببینید و برای برقراری صلح و آرامش در جهان اقدام نمایید.

ویژگی های اصلی:

اقدام برای برقراری صلح و آرامش در جهان

گیم پلی سفارشی و جذاب بازی

گرافیک خیلی خوب و فانتزی

Armin بازدید : 131 نظرات (0)

Subwoofer

Subwoofer Bass قادر است فرکانس های صوتی و بیت ریت های صوتی را تا حد قابل توجهی تغییر داده و صدای گوشی اندرویدیتان را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. این نرم افزار جزو بهترین تقویت کننده های باس برای موبایل های اندرویدی می باشد. نرم افزار از بیشتر فرمت های صوتی پشتیبانی می نماید. همچنین شایان توجه بوده که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و جذاب می باشد. از این صدای باس و کیفیت آن را شفاف تر کنید.

ویژگی های اصلی:

شفاف تر کردن صدای باس و تقویت آن

رابط کاربری زیبا و کاربر پسند

پشتیبانی از فرمت های صوتی

Armin بازدید : 57 نظرات (0)

Rescie

در بازی RESCUE: Heroes in Action با استفاده از واحد آتش‌نشانی وارد عملیات‌های واقع‌گرایانه و هیجان‌انگیز شوید، جایی که در آن تصمیمات شما مرگ و زندگی را تعیین می‌کنند. در این بازی شبیه‌سازی که مخصوص دستگاه‌های قابل حمل طراحی شده، فعالیت‌های روزانه سازمان آتش‌نشانی یک شهر بزرگ را تجربه کنید.

ویژگی‌ها:

گیم‌پلی واقع‌گرایانه آتش‌نشانی با یادگیری آسان

لباس و اتومبیل‌های آتش‌نشان خود را سفارشی کنید

سیستم کنترل نوآورانه برای آتش‌نشان‌ها و کامیون آتش‌نشانی

Armin بازدید : 2166 نظرات (0)

دانلود برنامه دیوار Divar v4..46

Divar v6.8 برنامه ای در زمینه برای خرید و فروش کالا می باشد. دیوار نیازمندی های همراه شماست. همین حالا به اطراف خود نگاه کنید و هر کالایی که دیگر نمی خواهید را روی «دیوار» قرار دهید. روی دیوار، کالا و خدمات و کسب و کارتان را هم معرفی کنید. تنها کافی ست پس از نصب، علامت «+» بالای صفحه را لمس و شروع کنید!

دیوار پر از آگهی های مختلف هم هست که می توانید از آنها استفاده کنید و مستقیم با آگهی دهندگان از طریق تلفن، پیامک و ایمیل تماس بگیرید.

آگهی ها بر اساس محل جغرافیایی، موضوع و دسته بندی روی دیوار منظم شده اند.

در حال حاضر تعدادی از شهرهای پرجمعیت کشور روی دیوار در نظر گرفته شده که با درخواست شما شهرهای بیشتری هم اضافه می‎شوند.

لطفا در صورت بروز هرگونه مشکل، نسخه فعلی تان را حذف کنید و نسخهٔ جدید را دوباره نصب کنید.

Armin بازدید : 42 نظرات (0)

Reckless Racing 3 v1.1.5

Reckless Racing 3 با مسیرهای گل‌آ‌لود، آیتم‌های قدرتی جذاب‌تر، گرافیک خیره‌کننده و بزرگترین مجموعه ماشین‌های و کامیون‌ها بازگشته است. حالت حرفه‌ای را با ۶۰ مرحله در ۹ فصل مختلف بازی کنید و یا در جداول آنلاین با دیگران به رقابت بپردازید.

ویژگی ها:

۲۸ ماشین و کامیون برای انتخاب

۳۶ محیط مختلف برای برگزاری مسابقات

سه حالت Career ، Arcade و Single برای برگزاری مسابقات

گرافیک پیشرفته و فیزیک دقیق‌تر از همیشه

کنترل‌های با قابلیت سفارشی‌ سازی

پشتیبانی از جدول امتیازات گوگل پلی و دستاوردها

پشتیبانی کامل از گیم پد

تغییرات نسخه جدید:

– بهبود تنظیمات گرافیکی بازی

– بهبود گیم پلی

– اضافه شدن آهنگ های جدید

– افزایش گرافیک و سایه ها

– اضافه شدن Washboard آنلاین

– برطرف شدن مشکلات بازی

– پشتیبانی از Nexus 6

– پشتیبانی از تلویزیون

Armin بازدید : 51 نظرات (0)

Skype – free IM & video calls v5.4.0.5191

با نرم افزار Skype – free IM & video calls به آسانی قادر خواهید بود تا با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار  کرده و با آن ها به صورت تصویری چت کنید . امروزه میلیون ها نفر از این اپیلیکشن استفاده می کنند . در یک لحظه می توانید دوستان و آشنایان خود را در این شبکه پیدا کرده و با آن ها هماهنگ سازی  کنید . تنها کافی است برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده تا خودتان متوجه کارایی آن بشوید . اگر می خواهید که که با سرعت اینترنت معمولی ،  یک چت تصویری بدون قطع تصویر داشته باشید ، بدون شک اسکایپ بهترین گزینه خواهد بود . اگر مایل باشید ، می توانید چت تصویری را ضبط کرده و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

 تغییرات نسخه جدید:

قابلیت ارسال آفلاین تصویر و ویدئو برای دوستان

Armin بازدید : 32 نظرات (0)

LINE: Free Calls & Messages v5.2.1

LINE نرم افزاری است با بیش از ۳۴ میلیون کاربر در سراسر جهان که امکانات رایگانی نظیر پیغام رسانی ، اس ام اس و حتی تماس های تلفنی را از طریق اندروید برایتان فراهم می آورد . این نرم افزار که هم اکنون در صدر جدول برنامه های رایگان در کشورهایی نظیر ژاپن ، سنگاپور ، هنگ کنگ ، تایوان ، تایلند ، مالزی ، ماکائو و ترکیه می باشد را هم اکنون می توانید از وب سایت آندرویدها دانلود کنید .

امکانات این اپلیکیشن فوق العاده تنها به موارد ذکر شده محدود نمی گردد چرا که با استفاده از آن خواهید توانست تصاویر خود را به سادگی ارسال کنید و یا با ساخت یا پیوستن به گروه های چت رومی که بیش از ۱۰۰ نفر در آنها حضور دارند از این امکانات بهره مند شوید .

تغییرات نسخه جدید:

– قابلیت جستجو در میان چت ها

– امکان جستجوی نام چت روم در اندروید ۴٫۱ به بالا

 

Armin بازدید : 35 نظرات (0)

دانلود نرم افزار KakaoTalk: Free Calls & Text v4.5.0 برای اندروید

برنامه گفتگو  KakaoTalk: Free Calls & Text  برنامه ای برای تماس های رایگان و پیام رسانی است. امکان ارسال پیام ها، عکس ها، ویدئو ها، فایل های صوتی و … از ویژگی های این برنامه می باشد. همچنین این برنامه دارای شکلک های بسیار جالب می باشد. این برنامه بیش از ۱۱۰ میلیون کاربر در سراسر جهان دارد و علاوه بر اینکه باعث ایجاد برقراری ارتباط با دوستان به طور رایگان است یک برنامه سرگرم کننده نیز می باشد. از ویژگی های دیگر این برنامه می توان به چت گروهی و تم های متفاوت اشاره نمود.

ویژگی های مسنجر:

چت رایگان: ارسال پیام رایگان و فایل های چند رسانه ای (عکس، فیلم، فایل صوتی)

تماس رایگان: برقراری تماس صوتی با کیفیت بالا

چت گروهی: امکان چت گروهی با دوستان به تعداد نامحدود

شکلک: دارای شکلک های بسیار زیبا به همراه تم های متنوع

قابل نصب برروی گوشی و تبلت و سیستم عامل های گوناگون

تغییرات نسخه جدید:

– ویژگی های جدید

– برطرف شدن مشکلات نسخه قبلی

Armin بازدید : 37 نظرات (0)

Go-Hard

Go Hard : Zigzag Crazy Curves یک بازی شگفت‌انگیز سرعت، مهارت و واکنش است. در این بازی باید تا جایی که می‌توانید دوام بیاورید و امتیاز خود را بالا ببرید. این بازی سخت‌ترین بازی دنیا است و دارای ایده اصلی خودش می‌باشد.

ویژگی‌ها:

گیم‌پلی ساده و اعتیادآور

گرافیک زیبا با رنگ‌ها و صداهای فوق‌العاده

دارای جدول امتیازات جهانی

یکپارچه‌سازی شده با رسانه‌های اجتماعی که می‌توانید دوستان خود را از این طریق به بازی دعوت کنید

Armin بازدید : 44 نظرات (0)

Fierce

داستان بازی Fierce Tales: Feline Sight در مورد بهترین دامپزشک شهر و متخصص گربه بوده که قصد دارد کنترل یکی از شخصیت ها به نام پلنک را در دست بگیرد. به این شخصیت کمک کنید تا بتواند حیوانات دیگر را به سمت خانه خود بازگرداند. به او حتما کمک کنید. گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی طراحی شده است. این بازی جزو یکی از بهترین بازی های محاکمه آزاد برای سیستم عامل اندروید شناخته شده است. در طول بازی با مجسمه های دیدنی و جذاب رو به رو خواهید شد.

ویژگی های اصلی:

رو به رو شدن با مجسمه های فانتزی

گرافیک خیلی خوب و جذاب

گیم پلی فانتزی و بی نظیر

بهترین بازی ماجراجویی

Armin بازدید : 38 نظرات (0)

آنتی ويروس و پاكسازي  Avast Cleanup

Avast Cleanup یک آنتی ویروس حرفه ای و کاربردی برای دستگاه های مبتنی بر اندروید بوده که علاوه بر شناسایی ویروس به شما اجازه می دهد تا فایل های اضافه را به صورت کامل از روی گوشی اندرویدی خودتان پاک نمایید. برنامه در واقع به شما اجازه می دهد تا فضای مصرفی و فضای آزاد بیشتری در اختیار داشته باشید. برنامه در ابتدا فایل های موجود در گوشی را برای شما تجزیه و تحلیل نموده و در نهایت فایل های اضافه را از روی گوشی پاک می کند.

ویژگی های اصلی:

پاک کردن فایل های اضافه روی گوشی

رابط کاربری زیبا و شیک

بهترین آنتی ویروس اندرویدی

Armin بازدید : 59 نظرات (0)

Corridor Z v1.2.1

Corridor Z v1.2.1  برای طرفداران بازی هایی در ژانر ترسناک و اکشن می باشد که ما هم اکنون در سایت اندروید کده قرار داده ایم. شرح بازی به این صورت است که یک دبیرستان معمولی واقع در یک شهر کوچک با شیوع زامبی مواجه شده است. مقامات شکست خورده اند. سه نفر جان سالم بدر برده اند و زنده خواهند ماند. شما تنها کسی هستید که در این بازی به آنها کمک می کند.

.ویژگی های بازی:

– هیجان زده شدن با گیم پلی منحصر به فرد

– لذت بردن از گرافیک فوق العاده آن

– کشف رمز و راز با صدای تمام شدن داستان

– بدست آوردن موجودی با ارتقا فوق العاده مهمات جنگی مثل: تپانچه، SMG ها ، تفنگ ساچمه ای و…

– درگیر شدن در اهداف چند گانه طراحی شده برای هر یک از شخصیت ها

-شلیک کردن به تعدادی زیادی از موجودات ترسناک دونده

Armin بازدید : 26 نظرات (0)

Cartel

در بازی اکشن Cartel Kings با گروه کارتل‌ها آشنا شوید، آنها عاشق دزدی هستند! آنها را در مسیرشان در شهر هدایت کنید، کنترل آدم بدها را به عهده بگیرید و برای پول، گنج و حتی سلاح‌های بزرگتر، اشیاء سر راهتان را منفجر کنید.

ویژگی‌ها:

در خلیج نبرد به بازیکنان دیگر حمله کنید و تجهیزات آن‌ها را بدزدید

یک گروه بسازید و با دوستان خود چت کنید، به آن‌ها کمک کنید و همراه آنها مبارزه کنید

کارهای واقعاً خطرناک انجام دهید! به بانک دستبرد بزنید، به اتومبیل‌های مسلح حمله کنید و…

سلاح‌های کشتار جمعی مخصوص به خود را جمع‌آوری کنید

با استفاده از صدها قطعه مختلف سلاح خود را بسازید

Armin بازدید : 49 نظرات (0)

Candy-Crush-Soda-Saga

سوار بر کشتی خود شده و سفر حماسی خود را آغاز نمایید . بازی Candy Crush Soda Saga یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های تولید شده برای دستگاه های اندرویدی بوده که بدون شک پس از اجرا مجذوب آن خواهید شد . تمام تلاش و اهتمام خود را به کار برده و شکلک های هم رنگ را از بین ببرید . همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل 405 مرحله هیجانی و جذاب بوده که بایستی آن ها را به اتمام برسانید .

ویژگی های اصلی :

وجود 405 مرحله هیجانی و جذاب

گرافیک بسیار خوب بازی

آسان و سرگرم کننده

رقابت با دوستان

تغییرات نسخه  v1.44.13 :

اضافه شدن ۱۵ مرحله جدید به بازی

Armin بازدید : 43 نظرات (0)

Hala-Screenlock

Hola Screen Lock یک برنامه ساده و کاربردی است که به شما امکان می‌دهد تنها به وسیله یک لمس صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود را قفل کنید و دکمه روشن‌/خاموش دستگاه را به حال خود رها کنید. در حالت عادی دکمه سخت‌افزاری موجود در دستگاه اندرویدی شما برای قفل صفحه نمایش استفاده می‌شود. با این حال فشار دادن آن در دفعات زیاد از عمر آن می‌کاهد. پس از نصب این برنامه خواهید توانست با دوبار لمس صفحه نمایش دستگاه خود را قفل کنید و از این طریق عمر دکمه آن را افزایش دهید.

Armin بازدید : 58 نظرات (0)

 M-Launcher

M Launcher – Android M Launcher Premium یک لانچر داغ ، سریع ، پرسرعت و فانتزی برای دستگاه های مبتنی بر اندروید بوده که طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. این لانچر اینترفیس Lollipop  را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد که می توانید به راحتی با محیط سیستم عامل اندروید پنج کار نمایید. رابط کاربری ، انیمیشن ها و آیکان های این بسته به صورت حرفه ای طراحی شده است. این لانچر از بیش از ۵۰۰۰ هزار آیکان پشتیبانی می نماید. از گزینه های موجود استفاده کرده و لانچر را به صورت کامل سفارشی سازید.

ویژگی های اصلی:

سفارشی سازی کامل لانچر

طراحی بسیار حرفه ای و جذاب

وجود گزینه های سفارشی

تجربه کار کردن با اندروید پنج

Armin بازدید : 65 نظرات (0)

whats-up

whatsapp™ plus چیست ؟ برنامه ای است که این امکان را به شما می دهد تا به آسانی  رنگ و اندازه فونت چت خود را تغییر داده و با فونت مورد نظر چت کنید . علاوه بر این ، شما قادر هستید تا  حجم آپلود موزیک ها و فیلم های خود را تا حد قابل توجهی افزایش داده و آن را به دوستان خود ارسال کنید . این مسنجر ، می تواند بسیار متفاوت باشد . با این نرم افزار از این پس  تنها با یک کلیک موسیقی ها و عکس ها را به دوستان خود ارسال نمایید . در این نسخه از اپیلیکشن ، رابط کاربری و اتصال به شبکه های بی سیم تا حد قابل توجهی بهبود یافته است .

تغییرات نسخه ۶٫۹۱ :

بهبود رابط کاربری

عدم تخلیه سریع باطری

رفع برخی اشکالات جزئی

Armin بازدید : 38 نظرات (0)

Viber-for-Android-Update

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه می توان بدون استفاده از سیم کارت به صورت رایگان تماس صوتی برقرار کرد ؟ نرم افزار Viber این امکان را برای شما فراهم می کند . این برنامه با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر به یکی از محبوب ترین برنامه های موجود در فروشگاه گوگل پلی تبدیل شده است . با استفاده از این نرم افزار این امکان را خواهید داشت تا با دوستان خود به صورت رایگان تماس گرفته و یا پیامک ارسال کنید . با کیفیت اچ دی صحبت کنید و از آن لذت ببرید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا فایل ها ، تصاویر ، فیلم ها و موزیک های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به اشتراک گذاری تصاویر و فیلم ها با دوستان ، برقراری تماس صوتی رایگان ، ارسال برچسب و شکلک به دوستان ، رابط کاربری بسیار شیک و زیبا و برقراری تماس های صوتی گروهی اشاره داشت . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این اپلیکیشن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

به اشتراک گذاری تصاویر ، موزیک و فیلم با دوستان

ارسال برچسب و شکلک به دوستان

برقراری تماس های صوتی اچ دی

برقراری تماس صوتی کاملا رایگان

رابط کاربری بسیار زیبا و شیک

Armin بازدید : 65 نظرات (0)

 دانلود Telegram 2.9.1 – مسنجر پرطرفدار تلگرام اندروید !

Telegram  یک پیام رسان مطمئن و ایمن برای گوش های اندرویدی به شمار می رود . با استفاده و نصب این برنامه بر روی گوشی خود می توانید فیلم ها و عکس ها و فایل های خود را دوستان خود ارسال نمایید . تگلرام برای این ساخته شده است تا پیام ها و فایل های شخصیتان به طور کاملا ایمن به دیگران برسد . تلگرام را می توان سریع ترین نرم افزار پیام رسان در گوگل پلی دانست ! با مخاطبین خود چت کرده و نظرات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید . فراموش نکنید که این برنامه به طور کامل از حریم خصوصی شما محافظت کرده و اطلاعات خصوصی را برای دیگران فاش نخواهد کرد .

تغییرات نسخه ۲٫۹٫۱ : 

رفع برخی اشکالات جزئی برنامه

بهبود رابط کاربری برنامه

رفع مشکل کرش برنامه

امکان دانلود و ساخت استیکر های جدید

Armin بازدید : 69 نظرات (0)

Tango

Tango Text, Voice, Video Calls یک نرم افزار همه کاره شبکه اجتماعی است که تمامی راه های ارتباطی با دوستان و اعضای خانواده را با یکدیگر آمیخته و برنامه ای کامل را در اختیارتان قرار داده است . از جمله کارهایی که با استفاده از این برنامه خواهید توانست انجام دهید می توان به برقراری تماس های ویدیویی با کیفیت ، تماس های صوتی ، ارسال پیامک ، فرستادن عکس و … آن هم به صورت رایگان اشاره نمود .

ویژگی های کلیدی :
– کاربری آسان
– عدم نیاز به لاگین کردن و پسورد ، یک بار ساخت اکانت برای همیشه تنها در چند ثانیه
– کیفیت بسیار بالا بر روی فناوری های ۳G, 4G و Wi-Fi
– سازگار با تبلت ها و اسمارت فون ها
– امکان انجام بازی هنگام مکالمه
– و …

Armin بازدید : 28 نظرات (0)

Kik

 مسنجر Kik Messenger  بیش از ۵۰ میلیون طرفدار در سراسر جهان دارد . با این اپیلیکشن می توانید به آسانی با دوستان خود ارتباط برقرار کرده و با آن ها چت کنید . این مسنجر بسیار سریع ، صاف و هوشمند است و مطمئنا مورد رضایت شما کاربران عزیز خواهد بود . تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و سپس دوستانتان را در این مسنجر پیدا کنید . لازم به ذکر است که این نرم افزار به صورت کامل از حریم خصوصی گوشی شما محافظت خواهد کرد .

ویژگی های اصلی:

به اشتراک گذاری عکس ها با دوستان

حافظت از حریم خصوصی

سرعت بسیار خوب نرم افزار

رابط کاربری بسیار شیک

امکان چت با دوستان

تغییرات نسخه ۸٫۲٫۱٫۳۲۶ :

در دسترس بودن راه های جدید برای اشتراک گذاری عکس و فیلم

رفع برخی اشکالات جزئی

ارتقا رابط کاربری نرم افزار

Armin بازدید : 88 نظرات (0)

راهی است ساده و جذاب برای اشتراک گذاری تصاویر زیبای شما . این نرم افزار که در حال حاضر دارای بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از سرتاسر کره زمین می باشد به شما کمک می کند تا با استفاده دوربین اندروید خود اقدام به عکاسی نموده و پس از استفاده از فیلتر ها و افکت های آماده شده ، تصاویر خود را زیباتر ساخته و آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . هر بار که اینستاگرام را باز کنید با عکس های جدیدی از نزدیک ترین دوستان خود مواجه خواهید شد که می توانید همانند فیس بوک آنها را لایک کرده و حتی نظرات خود را نیز بیان کنید .

ویژگی های کلیدی :
– کاملا رایگان
– استفاده از افکت های جادویی برای هر چه زیباتر کردن تصاویر
– امکان اشتراک گذاری سریع به فیس بوک ، توییتر و فلیکر
– پشتیبانی از OpenGL ES 2
– پشتیبانی از دوربین جلو و عقب
– و بسیاری دیگر …

تغییرات نسخه ۶٫۲۳٫۰ :

امکان پخش مجدد ویدیو ها در فیدر

رفع مشکلات و بهبود عملکرد نرم افزار

Armin بازدید : 33 نظرات (0)

باد صبا اندروید 94 باد صبا برای اندروید باد صبا نسخه بهار برنامه باد صبا اندروید برنامه باد صبا برای اندروید برنامه تقویم 94 برنامه موبایل اذان تقویم 93 تقویم 93 برای اندروید تقویم 94 تقویم 94 اندروید تقویم 94 برای اندروید تقویم 94 برای موبایل تقویم اذان گو باد صبا تقویم باد صبا 93 تقویم باد صبا 94 تقویم باد صبا 94 برای اندروید تقویم باد صبا اندروید تقویم سال 94 برای اندروید تقویم موبایل سال 94 دانلود باد صبا اندروید دانلود برنامه باد صبا 94 دانلود برنامه باد صبا اندروید دانلود برنامه باد صبا برای اندروید دانلود برنامه تقویم باد صبا اندروید دانلود تقویم 1394 اندروید دانلود تقویم 93 دانلود تقویم 94 دانلود تقویم 94 اندروید دانلود تقویم 94 باد صبا برای اندروید دانلود تقویم 94 برای اندروید دانلود تقویم باد صبا 94 دانلود تقویم باد صبا 94 برای اندروید دانلود تقویم باد صبا اندروید دانلود تقویم باد صبا اندروید 94 دانلود تقویم سال 94 اندروید دانلود تقویم سال 94 برای آندروید دانلود تقویم فارسی برای موبایل دانلود نرم افزار باد صبا برای موبایل

باد صبا 94 یک برنامه تقویم اذان گوی اسلامی ( به همراه اوقات شرعی ) است که توسط موسسه موج همراه نور تولید و برای گوشی های موبایل با سیستم عامل اندروید عرضه شده است. از ویژگی های تقویم باد صبا 94 ،رایگان بودن آن می باشد.

برنامه تقویم 94 ارائه نسخه ای ویژه از نرم افزار باد صبا برای سیستم عامل آندروید بهمراه ویجتی اختصاصی ویژه نمازگزاران می باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 27
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 1,721
  • بازدید کلی : 20,510